پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251294
راه اندازي بزرگترين کلينيک تخصصي درماني در شهرستان فارسان/ ايجاد 10 کارگروه براي اجراي برنامه هاي شهرستان فارسان
تاریخ انتشار : 1400/12/26 08:39:49
نمایش : 884
فرماندار شهرستان فارسان از راه‌اندازي بزرگ‌ترين کلينيک تخصصي درماني چهارمحال و بختياري در شهرستان فارسان خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سيد هادي صالحي در اولين نشست خبري با اصحاب رسانه و مديران کانال‌هاي فضاي مجازي شهرستان فارسان گفت: در دموکراسي غربي يکي از سه وجه مهم دموکراسي را مطرح مي‌کردند يکي از آن مطبوعات بود که طي انتخابات و آزادي در نگاه ديني ماست که مبناي آن نامه حضرت علي به مالک اشتر که مبني بر، برخورد با مردم و مدارا با آن‌ها و پذيرفت نصايح صحيح آن‌ها بود.
 
وي به سواد رسانه اشاره داشت و افزود: امروزه جنگ، جنگ رسانه است رسانه‌ها چيزي را که در عالم اتفاق افتاده يا نيفتاده آن‌چنان تأثير دارد که مي‌تواند يک مسئله اتفاق نيفتاده را بيان نکنند و يا مسئله‌اي را که اتفاق نيفتاده را طوري بيان کنند که اتفاق افتاده و برجسته کنند وتاثير بگذارند، تأثيرپذيري مردم از رسانه فراوان است قبلاً مردم نياز داشتند روزنامه‌اي باشد تا اينکه از اخبار مطلع شوند ولي اکنون فضا کاملاً تغيير پيداکرده و مردم به همه‌چيز دسترسي پيدا مي‌کنند.
 
وي خاطرنشان کرد: نقد به رسانه را بايد بپذيريم و هم اينکه رسانه‌ها به‌عنوان کنش گران عرصه‌هاي سياسي و فرهنگي خيلي از مسائل که مي‌تواند بعداً تبديل به معضل شود با نگاه رسانه‌اي مي‌توان از آن پيشگيري کرد.
 
وي به برنامه‌هاي به برنامه‌هاي که قرار هست در شهرستان اجرا شوند اشاره داشت و گفت: براي شناخت قوت‌ها و چالش‌ها شهرستان نياز داريم در همه عرصه‌ها يک تصوير مشخص از همه زمينه‌هاي داشته باشيم و اين تصوير کاري به بند و جريان‌ها ندارد و اين برنامه‌ها را نخبگان و متخصصين و دغدغه مند شهرستان تدوين کرده و به کارگزاران خود داده‌اند.
 
وي اظهار داشت: براي اينکه به اهداف برسيم به 10 کارگروه رسيده‌ايم ازجمله کارگروه فرهنگ، هنر و رسانه که در اين حوزه بسيار حرف داريم. تاکنون کارگروه زنان و خانواده تشکيل‌شده و مي‌توان به چند کارگروه ديگر اشاره داشت، اشتغال و صنعت، کشاورزي و آب، مديريت شهري و مبلمان شهري، کارگروه ايثارگران، مديريت روستايي و ميلمان روستايي، ورزش و جوانان، زنان و خانواده، فرهنگ هنر
 
سيد هادي صالحي به پروژه دشتک هم اشاره داشت و افزود: در رابطه با تونل دشتک طي بررسي‌هاي انجام‌شده اتفاقات خوبي براي تونل رخ‌داده واميد داريم در سفر رياست جمهوري عدد مناسبي براي ادامه پروژه تخصيص داده شود.
 
صالحي به موضوع نان اشاره داشت و بيان کرد: نان يکي از کالاهاي اساسي و داراي ارزش اقتصادي بعد از ديگر کالاها براي خانواده، بايد در شوراي آب‌ونان طرحي آورده شود که بانوان سرپرست خانوار سهميه آرد دريافت کنند. سهميه آزاد شهرستان 3 برابر شهرستان‌هاي ديگر است ولي آرد را به دست صاحب اصلي نمي‌رسانند بايد در بازده زماني مردم به آرد دسترسي داشته باشند تا نان باکيفيت در دسترس داشته باشيم.
 
صالحي در ادامه افزود: در بحث ترک فعل مديران در سطح شهرستان و پاسخگويي به مردم، مسئولين در بازه زماني مشخص در نماز جمعه و رسانه‌ها شرکت کنند و پاسخگو مردم باشند.
 
 وي بيان داشت: در بحث پايانه مسافربري مصوب گرديد شهرداري موضوع را پيگيري کند.
 
فرماندار شهرستان فارسان به طولاني شدن افتتاح سد غدير هم اشاره داشت: سد غدير قصه‌اي تکراري است که با جديت دنبال مي‌شود، حقوق کارگران نيز پيگيري مي‌شود. اين پروژه ملي اعتباري ملي براي آن مشخص مي‌شود و تنها پروژه‌اي که اعتبار دارد و کار را انجام مي‌دهد.
 
اظهار داشت: اکنون ساختمان براي درمانگاه فراهم‌شده که اميد است با کمک خيرين اين کار نيک به ثمر برسد و تجهيز و کامل شود و دستگاه‌هاي پيشرفته در اين درمانگاه استفاده خواهد شد.
 
فرماندار شهرستان فارسان گفت: سپاه استان ساختمان دانشگاه آزاد شهرستان فارسان را به ارزش ۱۱ ميليارد تومان خريداري کرد.
آقاي صالحي افزود: تأمين درمان بسيج کشور نوسازي ساختمان و تجهيز اين کلينيک تخصصي را برعهده‌گرفته است.

وي گفت: مساحت اين کلينيک تخصصي درماني هزار و ۷۱۰ مترمربع است. عمليات اجرايي اين کلينيک از سال آينده آغاز مي‌شود.
 
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html